onsdag 3 december 2008

3/12

Öppet hus på skolan idag, :O
Jag och ungefär resten av min klass hade blivit placerade strategiskt i datasal 3, på tredje våningen,, det kom säkert 300 pers för att kolla på utbildningar och sånt, men,, vem orkar gå i trappor? Det var ungefär jättenåra besökare, men det gjorde inget, dom som kom fick vi iallafall tag på (: och man kan ju "sälja in" utbildningen? right,,,

Nu var det ju planerat så att jag, wallner, och eventuellt nåra fler typ zorec och jake? skulla åka till stockholm i helgen och gå på viper room eller nåt liknande,, men dom planerna verkar gå om intet nu.. helt hoppsan bara..
kommer in på msn nu efter att ha vart på skolan mellan 08 och typ 2045,, sååå det är alltså Saw maraton hos Janina i falun på lördagen.. alla saw filmerna, är det fyra eller fem stycken? haha :P snacka om att kolla på film hela natten x]
sen kommer Joline hit :O ..eller ah, det låter så iaf.. och så äre topfloor party hos nån randoom som duken känner? ..hm,, övertyga mig?!!???

..och jag vill kolla på bil också,, störtfina bilar hittade på blocket,
en BMW 525i, en 518 (en lika som jag hade), och en Audi 100, såg också bra ut :) men det är en bit bort och man måste nog avsätta en dag till det också,, vart tog tiden vägen? hallå??
och så ska jag jobba på fucking söndag,, AWESOME.

yepyep,,
:O vad klockan blev mycke nuurå
ciao /d,

Inga kommentarer: