söndag 14 december 2008

heeelg

Söndag idag, blev precis klar med en uppsats om strindberg. DET SUGER, fan va jobb jag har lagt ner.. nu är det bara ett prov i Datakommunikation kvar som jag måste fixa på nåt sätt.
Fett mycket jobb, jag skulle behöva gör 400x mer än vad jag gjort ändå.

I fredags åkte bilen till Ludvika på lite småfix, växellådan ska ordnas till så nu ska den gå krångelfritt :) den ska vara klar imorgon sa han som skulle fixa den, hoppas det blir så, så kanske man kan ta bilen till jobbet tisdag - torsdag? :O
- nja, det är softare med tåg xD
whatever, när jag väl kommer tillbaka från ludvika har dom redan börjat öset hemma hos J så jag tar mig dit så fort det bara går ;D när jag kommer fram så är det popcornspoppning utan lock i köket, naajs xD haha! alla är halvdragna, kvällen slutar med att alla har typ däckat nånstans, lite folk i soffan, lite i sängen och kajsa halvdöd på golvet :O storfestarn där ;P haha :) folk börjar droppa av och tillslut ska man själv ta sig till hamngatan, palla ta bussen hem? typ 45 minuter med en överfull buss me krogenfolk? njaaaaaaa,, så jag och Dita glider hem till henne istället, sover halva lördagen och sen blev vi tydligen aaassena till bussen till stan och hennes uppvisning, så vi får gå, i dom sköna minusgraderna, AWESOME x/ men det gick, tillslut! :D
Sen blev det chill och kolla på dansuppvisning, en film på det kommer här :)

fett najs va? ;D
sen drog vi till Dita igen och så vare matlagning med Jossan och guitarhero med Anna också ;D

idag hade jag småfunderingar på jobb, men när jag inte kunde röra mig imorse när klockan ringde så jag försov mig (hooopppppssssaaaaan). så blev det inte så utan hemmadag med plugg istället. behövdes verkligen!

imorn börjar sista veckan i skolan, störtskönt!! bara vila upp sig på lovet, och jobba lite,, och så måste jag ju plugga lie matte om jag hade tänkt klara matte E men den är fan omänsklig, så vi får se hur det blir med det.. det är ju ändå utökat :) ..så blir det såklart romme och så går det rykten om nån skridskoåkning och pulkaåkning? hah, tvekis på det? vi får se helt enkelt.

aja, nu ska jag ta itu med min Datakommunikation.
ciao,
/d,

1 kommentar:

Anonym sa...

oooops ;)