onsdag 12 maj 2010

dag 58 på viktoriagatan

onsdag idag, föreläsning imorse och sen gymmet :) Idag blire väl bara plugga, och sen ska jag lämna tillbaka min kaffekanna som jag har kämpat så för att få :P Så det är bara att cykla till Lillån igen, det är en BRA bit dit och det är uppförsbacke både dit och hem! men vad gör man inte för 89 kronor :)

Tänkte städa lite här oxå, jag har diskat nästan allt, så nu är det rent och fint i köket :) insåg att jag behöver städa ordentligt när jag hittade en gammal strumpa som hade vart svart men är går nu och en kapsyl från inflyttningsfesten under soffan! det var ett tag sen,, :P så det blir till att inviga dammsugaren :)

btw, nu har jag kopplat in tangentbord och mus till datorn, fast med sladd :P så det ser lite kul ut med 1 miljon kablar överallt, men det ska vi få ordning på nån gång snart hoppas jag :)
galet nice att ha datorn i tvn iaf :) :)


Anna kom hem! <3

3 kommentarer:

Berrrran mé koll sa...

Och kannan gick att lämna?

Känns det som 18p tentan gick bra?

d, sa...

kannan gick att lämna :) jag har två tentor en på 15 och en på 4, den andra och tredje juni så jag vet inte.. :P

Anonym sa...

Alfons kom hem! <3

Komhem? De e ju fan ett distributionsbolag av tv,bredband och telefoni. JAg är Alfons, men kalls Alfgoh.

Jag älskar mina tv-spel oh min modeblagg. Gå in där alla sötizar. Min groda heter Hans. Hans prickar är grå.

Han består av: Framsida, baksida, ovansidan, undersida, denena sidan och den andra sidan.

Puzz