tisdag 16 december 2008

8 dagar till julafton

8 dagar, det är inte så länge egentligen.. :P tagga tagga! men det blir väl rätt chill med familjen antar jag, haha.

Däremot nyår blir desto mer ös! fan va najs :D - om vi hittar vilken fest som e bäst ;P


har precis varit ute med sigge, det är fan askallt ;O det är säkert 5 minus, och nu tänker du det är ju inte så kallt? men jo det är fan skitkallt gå omkring med en hund när det blåser ute och sätta upp affischer för peace and love's grejer samtidigt, det blir skitkallt, så blir man helt stel i fingrarna så det sticks sådär, oooch då pajar häftpistolen.. GREEAT ;P
missa inte att besöka en festivaldag på cozmoz, inget inträde! Öltält för 18+ c ya there?


jag är hemma nu iaf,, undrar om jag ska ta och glida till säter och sätta upp nåra affischer så jag har det gjort lixom.

jobb idag sen också by the waay, hoppas det går bra, jag har en fett bra bonustrend nu, det går uppåt ;P och det där elitsäljarteamet verkar ju inte heller helt fel att hamna i :) mer extralön och lite allting :P

det är naajs, men nu vill jag bara ha JUL LOV!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha dina fina affischer! ;D