fredag 19 december 2008

torsdag natt

idag gick det ungefär cpdåligt på jobbet, om man förutsätter att cp dåligt är lika med sämst. jag sålde nämligen ingenting :)
suveränt.
sen när jag kommer tillbaka till stan igen så kommer jag på att det är soltorgsfest, precis innan bussen hem går så ser man hur alla som vart på oskars förfest kommer med bussen ;D sen börjar malin skicka konstiga meddelanden :O haha :P det var längesen man hörde av dig Malin! om du läser det här typ imorn så trevlig bakfylla! xD
nejmen hon och hennes polare var kanon i humleparken ;D sen hakade jag på till flamman och träffade fler ur min klass :D innan jag slutligen tog mig hem på 23-bussen, haha :P så det blev en lite sen kväll trots inge festande för min del :) men det är väl najs.
imorn sista dagen i skolan, ska fixa min kurs i lokala nätverk så jag får betyget där, jag kanske får mvg ;O haha, men det är najs :) bara jag fixar de där företaget. så ere liiiiiiite matte e som måste räknas under lovet sådär 130 sidor, men det är chill det löser sig :) jag fixar de.
Imorn blir det handla julklappar för jag har fått tillbaka mitt bankkort nu :) och sen blir de hämta biiilen igen :D fan på tiden, men nu är den helt fixat no problems,, fett najs elle^
sen ska vi till romme och åka pulka men jag vet inte hur seriöst det var menat, vi får se, morgondagen blir awesome i vilket fall! TAGGA TAGGA x]
godnatt :)

1 kommentar:

iih , sa...

TAGGA MANNEN TAGGA, SAW MARATON IKVÄLL. ohyes, fett nice! :D