onsdag 19 november 2008

KASSonsdag

Den här dagen suger,, börjar med att jag kommer till skolan i tid, är här typ 7:55,, tror att vi har engelskaprov vid 8.. men nej, det är imorn, :P så det är bara att splitta hem. Till 9:40, så ska jag ha fysik, skitbra då kan jag ta bussen hemifrån typ fem i halv så blir det bra.. då MISSAR jag den bussen,, när man kan välja mellan att gå till skolan på en kvart eller stå ute och frysa i typ 10 min, så väljer man ju att gå :) kommer bara 10 min försent till den lektionen, härligt med den första sovmorgonen typ på hela höstterminen.
Nu har jag sett till att jag ska få läsa utökat program med Matte breddning också,, jag vet inte om det ska bli nåt av det? "/ ..kanske om jag klarar matte e så kan jag göra det,, men det tvivlar jag på att jag kommer klara av.
Nu skulle våran lektion börjat kvart i men det kommer ingen lärare, så jag vet inte om det blir nåt av det här?
Det är iallafall prov senare idag, hoppas det... annars har jag vart här i 6 timmar ungefär och haft EN lektion..

Inga kommentarer: