tisdag 18 november 2008

sjukdag


hemma och är sjuk idag, har cpigt ont i halsen och det låter helt cp när man ska försöka prata, så jag gav upp skolan och åkte hem.

Vi får se hur det blir med jobbet ikväll då,, tåget dit går ju om typ 5 timmar,, men jag kanske mår bättre då :)

Var förresten till bilen igår och hämtade saker som kanske kunde räddas.. så bilstereon, och reservdäcket hade klarat sig, det var lite spooky att se alltihopa.. på Agnes plats låg ett äpple och en lokaflaska, allt var lixom fryst precis som det var innan alkisen brakade in i oss.

På min syns det inte längre att jag krockat, alla skrubbsår och sådär är borta, det enda är lite ont i ryggen, men jag hoppas att det också går över snart :)

Här är bilen, hoppas han som körde in i oss är nöjd nu!


På fredag blire glida till Stockholm och gå på SACO-mässan, då kanske jag förhoppningsvis hittar nån fräsch utbildning som jag kan hoppa på efter Soltorg ;P sen kom Oskar och frågade om jag var på att stanna i sthlm i nån natt så kan vi slagga hos hans släkting ellernåt, och jag är ju FETT på ;D härligt :)

Inga kommentarer: