lördag 15 november 2008

bilkrasch och fest :P

nu var det lääängesen jag skrev,, kanske dags att uppdatera igen :)


Jag måste ju berätta om Tisdagens lilla incident på väg till jobbet.. dagen börjar precis som vanligt och efter plugget hämtar jag upp alla och vi ska åka till jobbet, vi kommer ungefär 2 mil.. sen, precis innan vi kommer till den första rondellen i falun så ser jag hur det lyser i backspegeln. Jag kollar och det enda jag ser är fronten på en annan bil som kör fort, okej, vi körde väl ungefär 80-90 och jag började väl bromsa för rondellen. Men bilen som kommer ikapp måste köra mycket fortare. Det tar bara nån sekund, sen känner jag hur han kör in i oss, och vi får sladd. sen hör jag bara massa ljud, ungefär som från en film när bilar kraschar.. nästa gång jag minns nåt är jag utanför bilen.. och jag är på väg mot den andra bilen, för att skälla ut honom som körde den för att han kör som en jävla biltjuv.












Nu efteråt ångrar jag lite att jag inte såg till att tillfoga det svinet lite kroppsskada som det så fint heter. Eller så är jag bara ledsen att han inte blev invalidiserad och rullstolsbunden resten av livet.
Hoppas jag får ut nåt på försäkringen bara, den lär väl inte gälla för honom eftersom svinet körde påverkad. Men det löser nog sig på nåt bra sätt..

På onsdagen var jag i skolan igen, jag har fått lite skrubbsår och så, men det är chill. Idag har jag vart på jobbet, det är skönt på nåt sätt att bara strunta i allt och hoppas att det aldrig hände.

Igår hade Janina FET fest i Grycksbo ;P det var ju sköjj!! Det kom en del folk endå och vi öste ju på rätt braaa ;D


Här ska alla vid bordet komma överens med vattenpipan xD

1 kommentar:

iih , sa...

hahah bäst kväll i fredags babybooo, och jag rä glad att du lever och sjukt snygg film, puss&nyp. :D