fredag 24 oktober 2008

lönehelg,,


IDAG ERE LÖÖÖN ;D fett härligt, nu ska jag åka till kupolen och handla lite :) det behövs verkligen..


Nu har dom lagt ner mitt projekt på jobbet,, Tele2.. så jag skulle sitta och sälja statoilkort igen..men så blev jag räddad från den undergången rätt fort och hamnade på Telia. Mer Telia till folket alltså!! Det är ganska enkla grejer, folk litar ju på Telia.. sen om man bortser från att dom vart dyrast i Sverige i flera år så äre här helt underbart..

Första dagen på det igår, 178kr/tim i bonuslön!! :D SHIT, det är rätt fett.. undrar vad jag har på söndag *-)


Ikväll så blire ös här med Tacos, Idol och sen blire Haunted Forest 1 tim och 18 minuter skräck ;)

Det kommer ju slå allt.. sen skulle jag kanske kika förbi och kolla hur Duken hare i Tjärna Ängar nu för tiden,. :)

Men det blir en lugn kväll, det är ju högskoleprovet imorgon, och då MÅSTE jag iallafall nå över förra årets resultat på 1.2.. så det blir plugga satan till det hela den här dagen iallafall,, så nu ska jag ta itu med Delprov 1, LÄSb från förra året.


harebra, ciao

1 kommentar:

iih , sa...

LYYYCKA TIIIILLL :D