söndag 12 oktober 2008

söndag,

Jobba måste vara det optimala på en söndag, man kan ha kul, man tjänar pengar och så gör man nåt vettigt av söndagen, vad kan man annars göra på en söndag? allt är stängt,, utom mitt på dagen eller nåt och det blir bara hemma och sega och inte göra nånting. :P kul har jag haft iallafall, och Mikaela har haft kul med min telefon :O typ 600 bilder på henne och fina dokumentärfilmer om hur jobbet går till, just nu har jag inte orken att dra över dom på datorn, men dom kanske kanske kommer upp här :P

Igår vare lördag,, eftersom att det är söndag idag så är väl det rimligt? :)
Det innebar iallafall Fotbollskväll med Anna, Janina och Dita. fett ös alltså!! Anna sov riktigt djupt nästan hela matchen och Dita käkade och var väl allmänt helt ointresserad.. jag och Janina tittade iallafall på matchen, och Janina var helt galen i den :D Lördagen började ju med att man går upp tidigt, runt 9 typ, funderar över vilka som man ska ha med i bilen så den är fullsatt idag också, när man får reda på att det går buss.. BRA INFOMERAT VENDATOR!! :) så det blir åka till stan istället och ta bussen,,
Efter jobbet möter jag upp Janina vid resec sen sticker vi och köper tt för fotbollen ;P det vart typ mycket chips.. så mycket att det är kvar än.. och jag tänker inte äta upp dom, iallafall inte själv. Matchen som slutade så dramatiskt som 0 - 0 TILL SVERIGE.. öh :) tog slut och vi skulle glida på fest vid järnet..

När vi kommer till falun har alla åkt till etage, så vi träffar Evelina och Andreas och glider runt i stan ett tag, vid ett bangar alla.. så jag glider förbi Vika med Anna och sen ska jag ta mig hemåt.
typ halv två mellan torsång och vika är det inte sådär överraskande mycket trafik, så man äger vägen och det kanske eventuellt överskrider 70km/h ibland,,
när jag kommer till torsång så har nån fifflare på vägverket kommit på att dom vi går från 70 till 30 och sätter fartgupp, så kommer det bli jättekul.. KABOM, ..ja nåt sånt, lite otäckt vare iallafall, och TVÅ gupp var det, och jag gick på det varje gång.. är jag dum eller..?

sen blev det bara hem och SOOOOVA,, nåt som jag är fett sugen på just nu iallafall, fast klockan är bara nio snart, jag kommer vakna runt halv sex imorn ellernåt,

nn, ;D

/d,

3 kommentarer:

iih , sa...

hahaha mannen äru skän eller? nej nu drar vi ut jagar tama rabies räven och drar till danmark och kollar på fotboll! jspp, sen är det charmigt med skjorta... ahh men det var nog allt :D

Anonym sa...

Du verkar ha roligt med dina 91or iaf :)

d, sa...

haha hörru anonym, bara för att du inte har nåra kompisar? :) passa dig för LOB igen ;)