söndag 5 oktober 2008

jobbbba

Den här dagen var den längsta på hela helgen, och så hände det minst på hela helgen också..
Ibland HATAR jag mitt jobb,, hur många gånger på en dag ska man behöva utsättas för den här dialogen?

- Hej, mitt namn är David och jag ringer på uppdrag av Tele2Comviq, jag söker ...?
- Jag är med i NIX, kan inte du se det där?
- ..nej, jag ringer ju dig eftersom du är kund???
- jamen jag är ju med i nix!!
- JA, JAG RINGER JU FÖR ATT DU ÄR KUND DITT TRÖGA JÄVLA CP?!?
- ...men jag är ju med i nix?

och ni som inte är med i branschen, alltså som har bättre jobb, eller annat för er :) som inte vet vad nix är, så är det nåt register som alla som inte vill bli uppringda av försäljare kan registrera sig i. :)

jaja, gå upp 9:15, duscha, käka frulle och grejer. Sen typ fixa käk till lunchen. Ta bilen till jobbet.
Kommer fram till jobbet preics när vi börjar,, Bra tajmat va? ;P
Sen kommer jag ju på att dom är ju skyldig mig två luncher och en trisslott på jobbet :) så det blir kebabpizza och cola istället för typ kött och potatis från gårdagen. Bra där ;P

men nu äre nog dags att slagga, plugget och jobb imorn :)

- ciaaao
/d,

Inga kommentarer: