torsdag 15 maj 2008

torsdagkväll

tje^

nu känns allt så fucking segt igen, den här dagen är bara PISS, typ. inte bara, men nästan. Imorgon kl 8: Kursprov Matte D,
Jag kan: Ingenting.
Hur fan kunde jag välja att läsa den kursen? helt sjukt, det är skitsvårt, och jag VET att jag inte kommer att använda nåt överhuvudtaget som jag lär mig resten av livet. det är bara så onödigt,.. blä!



Sen blir det jobb 16 - 20 också, skitsegt, det enda sällskap man har på jobbet är duken, typ. och han jobbar inte ens med samma projekt som mig,, så han är på kickOff eller vare va, trevligt värre, för Dom som jobbar på telia! *avis* jag vill också vara på kickoff och spela brännboll och äta god mat och sånt! låter ju jättehärligt :D så lär man ju känna sina "kollegor" bättre också! :P

hoppas bara Borlänge stationen sköter sig bättre imorn än igår, shit alltså, 2 min innan avgång "Vi har ingen ström på något spår och vet inte när den kommer tillbaka för ett InterCity tåg står och brinner lite längre bort på bangården....." JAMEN FLYT, så åkte jag tåg i 2x45 min för 2 timmars lön, (y).




jaja, jag kommer nog inte på bättre tankar innan imorn , så det kanske är lika bra att jag sover, så är jag åtminstone i tid till provet imorn iallafall hoppas jag. Det skulle jag vara najs om man dyker upp en kvart försent till ett kursprov lixom, haha :P

splitt,

Inga kommentarer: