torsdag 22 maj 2008

mönstring & tjoffs

tje,,

Nu har jag vart på mönstring :) man går dit får göra inskrivningsprov och allting,, lämna in hälsodeklaration, sova över,, och sne när det är dags för att göra fystester och medecinska prov..då får man veta att jag kommer inte bli antagen för att jag har allergi..
det var ingen som hade planer på att typ.....tala om det tidigare?

Nu sitter jag på centralen, och ska bara fördriva tiden tills nästa tåg går, ellernåt :P
jag var pank och behövde en dator för att få över pengar, så övertalade jag hon på 7/11 att ge mig en timmes internet och sen skulle jag gå och ta ut pengar när jag fått över dom från mitt andra konto..men då funkar inte datorn där, så då går jag till ett annat ställe med datorer, även dom är nere. Men så kommer min sötnos och räddar mig och sätter över pengar med mobilen :D, men då kunde jag fortfarande inte betala för internettiden då det var nåt krångel. Så då fick jag den gratis istället :D
wahaha, det är nu nästan så att man har flyt ju :D

Inga kommentarer: