måndag 19 maj 2008

skolarbete



sitter i skolan och täntke nöta lite fysik så man hinner bli klar med det nån gång iallafall. Så nu sitter jag och Znibben här, menmen, det blir inte mycket gjort alltså, vi började väl nån gång runt 12 och nu är klockan 13:01, haha :) känns som att det kommer inte bli nåt av med det här idag alltså,, Vi ska skriva lite om Antipartiklar, men det finns inte mycket om det, mest bilder på häftiga exposioner, som i slutändan knappt har nåt att göra med saken endå. Men vi har iallafall fått ihop en halvsida nu, med en bild inräknad också, haha ;)






Sen ska jag ju till jobbet med tåget 16:16, får se om duken ska jobba idag då, annars lär jag väl få åka själv. Känner mig inte så taggad för att jobba idag alltså,






På onsdag + torsdag blir mönstring i sthlm, och sen hoppas jag hinna vara lite i stan också. Är fett nervös inför det här, vetinte om det kommer gå så bra, min träning ligger inte riktigt på topp, mitt gymkort gick ju ut 18/5 men jag har inte haft så mycket träning på schemat, iallfall inte dom 2 - 3 sista månaderna nu :P (undrar vad det kan bero på)?

Men farsan är iallfall schysst och har fixat nå lappar som jag ska använda på F&S, det gymmet ska vara fett najs, iallafall vad jag har hört från dom som går där. Men Nautilus är ju också bra :)


Men nu ska jag iallafall ta tag i mitt Fysikarbete, TAGGAD *not* haha ;)


c'ya

/d,

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja det är fett drygt med fysik ^^,

Anonym sa...

Jomen Hehe.. Så att säga..