måndag 12 maj 2008

12/5

Idag måste ha vart den segaste dagen ever att gå upp alltså! Klockan ringer 6:40 och så ska jag gå upp. Sen blundade jag bara lite, så kommer Mamma in och säger att klockan är halv 8, och jag börjar hel.

Så tvingar man upp sig och fixar sig iordning, :P Sen tvingar man iväg sig till skolan iallafall , världens segaste dag!



Imorgon och på onsdag och på fredag blir det jobb, "/ palla lixom,, men det är ju fett najs när man får lönen :D min första kommer tydligen vara hela 850 kr -.- *rikast i världen*.








Sen kommer jag antagligen banga på P&L också, men det är det lätt värt, jag har ju vart där alla andra år! Så sparar man ju pengar också! *hitta på en anledning* haha ;)




Tråkigt att det blev kallt idag!! SKITVÄDER, det var ju sommar, hur kan den bara försvinna? :


JAG ÄR BESVIKEN PÅ DET HÄR ALLTSÅ, bättring krävs, annars byter jag planet! :)





kolla själv!! :( SMHI ljuger aldrig! ;)




























kände att jag behövde lägga upp den här stekiga bilden för att få tillbaka det härliga väder som va' ;D


harebra!


/d,

1 kommentar:

Duken sa...

HAHAHA! Du ska fan inte banga på P&L :D