tisdag 20 maj 2008

så att säga.

jadu,, såattsäga.. hahahaha :P
nejmen alltså, allvarligt talat..
KEMI ÄR TRÅKIGT.jag vet inte vad du tycker, men det är iallafall min åsikt.
nu sitter man här, strandsatt med en kemibok och 270 sidor som man ska kunna tills på fredag, känns ju så otroligt härligt alltså..
Åh, kändes ironin i det där? :D

Men jag kommer inte att fixa det, jag kan typ ingenting, eller ja, inte så mycket iallfall. och så ska jag mönstra imorn och på torsdag :D, ashärligt, bara det :) sen kommer jag tillbaka och ska skriva det där provet, och jag kommer inte hinna plugga mer än lite på tåget om jag inte sover då..men det löser väl sig. Men just nu känns det iallafall som att ju mer jag läser ju mer inser jag hur lite jag kan av den här kursen alls.


Jag är iallfall fett skakig inför mönstringen, känns som att jag lixom inte riktigt ligger på topp, har man läst mitt förra inlägg så vet man vad jag talar om ;) haha ;D men jag blir väl nåt lika häftigt som Znibben, typ..beriden högvakt som 123e reserv. Det känns ju väldigt härligt.. Jag vill vara nåt häftigt, när man får slänga granater och grejer, spränga tjoffs och annat häftigt.

Sen blir jag säkert av med jobbet också..och sen är risken ganska stor att jag blir placerad på nåt ställe i norrland om jag kommer in = JAG KOMMER FRYSA IHJÄL, jag hatar vinter, snö och kyla, det är fan det värsta som finns. Det bästa med att det är kallt ute, är att man kan värma sig inne! Det är vad jag tycker..blä på sånt. Men anyway, tåget går imorn, 7.52 lämnar jag den här skabbiga stan för att glida till SthlmC :D
I Stockholm så ska väl jag och Rasmus hitta på nåt kul, innan jag måste vara i Täby för mönstringen vid 14. Sen håller det väl på till kvällen, sen ska jag upp igen - KL 8 börjar det igen.. hoppas för guds skulle att det inte är fystest på morgonen, det kommer jag aldrig att palla. Hatar tidiga mornar.


Men nu måste jag tillbaka till kemin :(
åk. (som vi skriver på jobbet ;) )
eller bara..
- Tar du kort?
- Bra, här, gå och fota nån annan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till skit unge