tisdag 13 januari 2009

tisdag.

jobb idag, fett najs att tjäna lite pengar :P kände att det gick lite sådär :P sålde två på en ny sorts triple play åt telia :P det var väl ungefär målet som dom satt upp. Jag är nöjd, det är okej men inte mer :)
Imorn blire antagligen idrott, alltså, hur FAN kan vi få ha idrott kl 8 på morgonen, vem är pepp för att röra sig då? ja inte jag iallafall, dom kunde vända uppochner på hela schemat och flytta allting 2 minuter innan vi börjar på måndag morgon så lärare och elever inte fattar nånting av nånting men det går inte bra att flytta ett litet idrottspass till lite senare på dagen? nejdå, mys. NOT
i helgen känner jag för att kolla på bil :D fan vad najs ,, farsan har hittat en audi 80 och en mazda 323f som lätt är sevärda i avesta dock så lite långt bort,, men inte så farligt, det finns en najs BMW 518i där med, en sån som jag hade innan för övrigt :P sen finns ju en 520ix i gagnef, det vore ju inte helt fel, den bilen är najs :D
och nuuuuu ska jag slagga, ciao :)
/d,

1 kommentar:

Anonym sa...

David, david det låter trevligt det! Om du hade haft bil idag så hade vi kunnat vara i Borlänge sjukt mycket tidigare idag än vad vi kommer vara nu! :)