måndag 26 januari 2009

måndag

måndag idag, är fett trött :P men jag trooor det beror på den lilla resan igår, :P
för att få biljetterna hem från sthlm var vi tvungna att ta ett lite senare tåg så vi var hemma först vid typ halv ett :) som tur är hade jag en snäll mamma som kom och hämtade mig så jag iallafall slapp GÅ hem,,
här är ju rena antarktis, det måste ha kommit net typ en halvmeter snö ellernåt över en helg, eller det ser så ut åtmistone.
Sthlm har vart fetttt med ös, vi började med att dra till bromma där jag hade fått min gratisnatt nu till slut.. :) där träffade vi ALEX igen,, oj oj ;P haha :) dom kände igen oss iallafall ..hrm :)
och sen lördag till söndag så fuskade jag lite med bokningen så det löste sig jättesmidigt på norra bantorget, lite mer centralt :)
jag kanske laddar upp lite bilder från partyt sen xD
nu har jag lite religion känns inte så taggad att skriva en fet uppsats om mellanöstern, "hej en massa idioter som spränger varandra utan syfte och gjort det i 2000 år" hmm.. skoj? allvarligt, har det nån betydelse om några till dör där? man är väl aningen dum i huvudet om man väljer att leva i den delen av världen i allafall så låt dom hålla på och spränga varandra, WHATEVER..

nu har jag bestämt mig för att jag ska börja leva lite mer ekonomiskt, typ inte så många uteluncher längre och ha lite mer koll på vad jag handlar :) så kanske jag kan spara ihop lite cash som räcker till en bil tillslut,, det vore helt awesome! :D
nejmen nu blev det lunch :o religionen kanske jag tar en annan gång då ;D
ciao,

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig pojke som uppdaterade bloggen :)):))