måndag 12 januari 2009

första dagen i skolan, iallafall efter jullovet, det kanske inte var så långt lov men det känns som det är ganska långt borta , när man gick hem sista gången i mitten av december.

Man har hunnit med rätt så mycket på nåra veckor bara, tjoff och så var det bara över ;O

Men vi har vart i stockholm, jag har firat jul och nyår och till och med hunnit med en och annan fest, och så får jag inte glömma att jag har ju vart sjuuk, stackars mig. :P haha :P och jobbat lite har jag också, ;O kolla va mycke det blev..

Just nu så håller väl bilen antagligen på att säljas också,, med en tår i ögat, bosse eller va du kallar den janina ;P haha :) den finns iallafall på blocket.se nu


men om man säljer denna så får man ju alltid råd med nån lite fränare ;)


nu tänkte jag bara avsluta lite stiligt med en bild från resan till Stockholm och hotell Ariadne ;P


aja måste kila ut och kolla hur det går nuu :)

1 kommentar:

Anonym sa...

NOOOOOOOOOOO, NOT BOSSSE!!! :( okej nästa bil får heta roger då :)