onsdag 28 januari 2009

onsdag,

tja :)

jag slapp jobbet på freeedaaag :D ..bara så du vet ;)

idag har jag simmat 80 längder på idrotten ;O det är faktiskt jobbigt,, man är inte så pepp vid typ sådär 68x25m det är lite jobbigt, men jag fixade det iallafall :D

efter det och nån halvdålig fysiklektion så blev det tveksam luuunch,, efter vad som hände igår,, wallner hittade nåt fint i skolmaten...checka detta!

EUW?!

det där är vidrigt

vart tänkte dom att alla vi fattiga människor ska käka nuurå? ;O




efter lunchen så har iallfall jag och dasken, eller iallafall jag och en halvintresserad dasken skapat en blogg över vårt projektarbete så vi kan följa det och se hur långt vi har kommit!! det kommer bli fett braaa ;D
checka in den :)
http://cyklatillsthlm.blogspot.com/

aja, nu ska iallafall jag kila till jobbet strax,, men mina kollegor har börjat överge mig därborta, fler och fler slutar, vilka blir kvar? :O

2 kommentarer:

Anonym sa...

men jag kommer tillbak i mars kanske :)

Sofia sa...

hahahhah som om det är en utmaning från dalarna;p