söndag 1 februari 2009

söndag,

söndag idag, det var jobb. Vi skulle egentligen åkt bil men nu blev det inte så, så nu fick jag åka tåg. Lite synd det, inte bara några förlorade timmars jobb lite annat jobbigt också som det medförde.
Så när vi vaknar imorse så tycker man väl att de är chill bussen går om 3 timmar, klockan är ställd för tidigt, jag kan slagga ett tag till..sen blundar man bara så är klockan bara 11:06,, bara sådär.
jaja, vi hann ju inte med bussen men tåget iallafall,, och ja..vi har vart med sen förut (a) :D
SJ, borde heta SJL :P såå jävla lättlurade? ellernåt (:

sen när vi kommer till jobbet så får jag inte jobba på det härliga tv, bredband och telefoni grejset,, utan måste ringa till sura människor som har telia refill och övertala dom att byta till abonnemang,, ja, det gick ju lite sådär..hrm :P
sen hem igen och hämta mina föräldrar efter deras kryssning som dom fick i julklapp :D oj, dom har handlat, men det är väl bra, antar jag :D haha, nu blire party hemma nåra helger framöver,, kan man ju hoppas på , men jag vetinte haha :P

aja, time to sova ellernåt om jag ska orka med dagen imorn och alla som det innebär. inklusive folk som jag inte vill ha med att göra men tydligen är så illa tvungen till "/
enjoy,

/d,

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar: var du ironisk med toppenkollegor? :( :o ;)
förresten så ska jag läsa ditt inlägg på jobbet så då får du cpkommentarer!! :D

d, sa...

haha ;D kanske på nåågon av kollegorna, som typ inte kan hålla sig och sina åsikter för sig själv, men ta inte åt dig :)
vart är cpkommentarerna? ;D