fredag 6 februari 2009

freedag och helgen har börjat!



Fredag idag, fett chill :D har feet sovmorgon och sen en lektion och så ska jag egentligen ha fysiklab, så när man är där i tid och allting, så kommer inte lärarn (?)..så jag slutade då,, vad ska man göra? jag väntade i 25 minuter ju,, :P
ikväll är det visserligen clubfest i sandviken, men jag känner mig inte sådär aspepp för det , vi får se hur det blir med det, det är ju ändå lördag imorn och då kanske jag kan övertala pappa att vi kan åka och kolla på nån bil ! :D det vore helt awesome :) har hittat mycket snyggt på blocket både i och utanför stan här i borlänge,,
fast det hade vart rätt schysst att vart till romme och åkt lite skidor imorn också,, men jag tror nog bil går före anyway! ;)
Idag har det snöat helt gaaalet mycket , man ser knappt vad som är vad för att det är vitt överallt, och det är verkligen överallt,, checka bilden bara!
aja , nu tänkte jag fixa nåt att äta, jag har inte ätit lunch än :O

ciaaao, /davva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du råd med bil...

d, sa...

om jag har,,