lördag 2 augusti 2008

trött,

trött som fan ska slagga snart, ,

det var fett skoj i Rättvik iallafall, hängde väl mesta tiden med Tim och Andreas men träffade Axelsson en stund och så han jag ju säga hejsan till Janina och Dita också :D så det blev ju mycket folk man träffade där.. Lite läskigt med det där "knivdramat" som var där, vi satt ju precis bredvid när det hände. och sen är det ju helt oslagbart med bilarna som krockade ;D hehe snubben som blev påkörd blev... förbannad? :D hade polisen inte vart där hade säkert han som körde andra bilen vart rätt skadad nu :P

det såg väl inte riktigt ut såhär, men det kunde ha gjort ;)



Whatever,, har jobbat rätt mycket den här veckan, så nu lär jag nog dra in fett med cash! :D och det behövs ju alltid.... - en bra inköpslista om jag skulle få pengar:
  1. En bil, ingen rishög, men billig som man kan åka till jobbet i :)
  2. En iPhone, och ett teliaabonnemang, fett flashigt ;P
  3. En laptop hade inte vart helt fel, jag skulle vilja byta min dator mot en sån.
På söndag kommer vi Stockholm :D

Inga kommentarer: