söndag 17 augusti 2008

På begäran ska jag lägga in roliga historier här ;)
läs alla....

Historia I.
- Vad gör du i skåpet Per?
- Jag leker periskåp.

Historia II.
Magistern: - Kan du böja adjektivet "äcklig", Olle?
Olle: - Äcklig, kålsoppa, lever.

Historia III.
- Hur var namnet?
- Karlsson, utan X.
- Men Karlsson stavas väl inte med X?
- Nej, jag sade ju det!

Historia IV.
- Vad heter du lille vän?
- Tom.
- Är det efter pappa?
- Nej, efter hans plånbok.

Historia V.
Det var två ballonger som var ute och flög i öknen, då sa den ena ballongen till den andra:
- Se upp för kaktusen.
- Vilken kaktussssssssssssssss?

Historia VI.
- Varför blundar du?
- Jag var mitt inne i en blinkning, och så tappade jag intresset.

...sen rösta till höger!

okej, imorn börjar nollningen. Kom och kolla, det är i Liljekvistska på onsdag eller torsdag, det vet jag inte men det visar sig! Annars är det vid skolan varje dag!






fingal d,

;P

Inga kommentarer: