måndag 25 augusti 2008

Nya luren, den är fett najs. Fick den billigt när jag samtidigt tecknade avtal med 3. Erkänn att den är snygg? ;)

Från och med nu nås jag alltid på: 073-8481012

Nu börjar det bli nervöst, uppkörningen närmar sig, på fredag då smäller det, och då ska jag fixa det! Har ny testlektion inbokad imorgon eftersom den förra inte gick så bra. Men nu har jag tänkt ut allt sånt och det borde inte kunna vara några fel. Jag behöver verkligen det där körkortet det kommer vara så najs att åka till jobbet då, det tar väl typ 45 minuter, jämfört med 1,5 timme som det tar idag så kan man väl säga att det är en grym förbättring ;)

Mitt nya schema blev allt annat än soft :( långa dagar och inte en enda sovmorgon, DON'T LIKE IT! Men det blir bättring till våren hoppas jag :)

Den här helgen var fett rolig, och festlig :P Fredagen var det soltorgsfest och det kom lätt långt över 100 personer till gamla kårhusparken bakom skolan! Man träffade många ansikten man inte sett på ett tag också :) Lördagen vare ös hemma hos Dita först, lite kortspel med Janina, Dita och Anna. Sen körde vi singstar tills alla hade insett att jag verkligen inte kan sjunga! Sen vare dags att glida mot Borlänge, men eftersom vi inte orkade vänta på bussen så satsade vi på cykel! , det gick väl inte allför bra..ehum - We got the skills :D

Nu ska jag nog se en film, och bara chilla. Jag är fett trött,,

ciao. /d,

Inga kommentarer: