söndag 13 juli 2008

Hundutställning och grilla


Har vart på hundutställning med Sigge idag. :) Det började med att jag körde dit, det var grymt kul, har aldrig kört så fort på landsväg tror jag xD, men väl framme på utställningen så brukar det vara så att Sigge klarar den första grejen som är att domaren kollar på så han ser okej ut och inte har nåt fel ellernåt, jag tror det iallafall. Sen är det konkurrans, DÅ VANN HAN :D, hehe.. alltså han fick gå vidare. Sen i nästa bedömning så ska han jämföras med alla hundarna som har gått vidare, såna som är champions och allting. Då kom han 2a från att få ett certifikat, det är kanske inte sådär asbra,, men det är bättre än vad det brukar gå för honom iallafall, vi bukar åka ut i den första :P

Sen var det typ dags att splitta hem, så sitter morsan bredvid istället, och tvingar mig att hålla 90 -,- Men det tog väl inte alldeles för lång tid iallafall, sen hem och grilla.



;D



Imorn ska jag tillbaka till jobbet igen, efter lite paus..ska tillbaka till Tele2 igen, som jag var på förra sommaren :). Det är lite mer soft än dom här statoilkorten jag har hållt på med sen April,, det är så boring och alla man ringer till är typ helt jävla körda i huvudet. Hoppas det blir bättre nu,, det är iallafall utbildning på Måndag, så då kan man sitta och chilla och ändå dra in 680 kr, lite dåligt, men det är väl antagligen bara grundlön om man bara utbildar sig? Nån som har koll på det får gärna tala om det (:



Sen ere bestämt att jag ska med familjen på semester snart också,, vi ska dra runt efter östkusten och sen in till Söderköping innan vi åker tillbaka hem. Då sticker jag och Matilda till Stockholm, det kommer bli så sjukt najs =D då är det självfallet att det blir grönan och jag måste göra om fritt fall, undrar bara hur jag ska övertala henne att hänka på :P,, hon fick ju mig att åka kanonen på Liseberg när vi var i Göteborg för nån vecka sen, så jag borde lixom få henne att åka fritt fall så vi blir kvitt :P sen skulle vi på nånting i Barkaby eller vad var det? Nån som har fler tips på vad man gör @sthlm?! jag har extrem idétorka på det planet, men man får väl överlåta det hela till spontaniteten, det är ju aldrig fel :D

Inga kommentarer: