lördag 12 juli 2008

12 juli

Krogen igårkväll igen (: inte riktigt lika kul som i onsdags, men det var helt okej. allt var ju gratis endå eftersom jag var där i onsdags, det är bra av flamman att göra så, man kan ju bara gå in och hämta biljett om man inte känner för att parta på onsdagen, men det är väl klart man gör, iallafall under lovet, eller? ;) :D

Nu längtar jag bara till Stockholm :D åker dit om två veckor och sen igen i augusti, kolla länken nere till höger ;) Det kommer vara helt underbart, grönan och chilla bara :D,, fett najs (:
jag har fått katalogen från universitetet igår också,, verkar som att jag kommer läsa ekonomi, men då kanske man ska gå på handels,, om man kommer in alltså, det verkar ju ganska omöjligt med mitt betyg,, haha :P men det löser sig nog.. jag har fett med ködagar nu iallafall så det är bara att välja och vraka bland bostäderna. Jobb kanske löser sig med, Vendator ligger ju i Alvik, och man kommer säkert högre upp på listan om man har jobbat hos dom tidigare ;P

Någon som vill göra något idag? I'm bored..

Inga kommentarer: