fredag 18 juli 2008

18/7 2008

Yeaah, hemma igen efter en dags "hårt" arbete ;) nejmen ärligt så tar det lite på krafterna att sitta där och snacka hela dagarna..och jag som hade sålt bra som fan på Tele2 projektet, så får jag underkända ordrar, eftersom jag tydligen hade sagt något fel i avtalet..för er som inte fattade det där så är jag telefonföräljare och jag säljer telefoni och bredband och om nån köper något så gör man ett avtal som ser till att det är svårare att blåsa folk. :P det är lite synd, men det finns ju idioter fortfarande, vem skulle annars sponsra min lön? :D sen slumpade jag mitt schema för augusti bara för att jag skulle kunna lämna in det idag, så missade jag det (YEEEY!)
Jag känner mig ju cpsliten, men jag har ju gått upp fett tidigt två dagar i rad nu! :O undrar hur det här går när jag ska försöka börja skolan igen, haha. och sen en till sak som jag bara tänkte tala om sådär..

JAG KLARADE TEORIPROVET =D
så nu väntar jag bara på uppkörningen den 28e augusti, inte så lång kö som jag trodde det skulle vara, men det fanns den tiden och sen i slutet på september..så det är ju lätt värt, om jag klarar det alltså, och det hoppas jag verkligen att jag gör, men det ska nog inte vara några större problem, teorin flöt ju smärtfritt med 55/65 när 52 var Godkäntgränsen. Jag vet att jag sa att jag skulle höra av mig till dig först Janina, men jag har ju inte ditt nummer? ;O
Imorgon blir det av till Köping, för hundutställning.. det känns fett konstigt, det enda jag tänker på när jag hör Köping, är den där serien med massa cpskadade som alla tycker är kul, jag har aldrig fattat det roliga med den, det är cpn som inte fattar nånting och typ härjar massor..
What's the point?
men whatever, jag ska iallafall dit, jag vet inte om det är stort eller litet eller nånting..jag får ju iallafall köra bil dit, hoppas jag :D det är najs :)
På söndag blir det nog lite semester ;P skönt,


Inga kommentarer: