tisdag 3 november 2009

tisdag

tjoho,, idag har jag haft föreläsning i bokslutsdisposition, och det var egentligen samma sak som att spara undan pengar för att slippa betala skatt :)
men det fanns massa vilkor för det^

jag har fått brev idag också! ett från en undersökning med Burn tuggummin som jag ska testa, ashäftigt :D jag som gillar energidryck. ;P jag testade ett tuggummi nu när jag kom hem, men jag kände faktiskt ingen större skillnad,, eller jag blev lite rastlös bara xD har tre till att tugga upp på 2 dagar :)

jag fick också ett brev från Anna ;P det skulle vara nyckelbrickan,, men jag fick ett tomt kuvert med ett hål i :O
- men det visade sig att posten kunde lösa det, så de ska bara leta på den och sen får jag den.. :)
om dom hittar den ;)

nu ska jag käka lunch!
sen blir det en föreläsning om aktiesparande vid 16:30 som faktiskt verkar intressant :)

ciao

Inga kommentarer: