fredag 12 september 2008

YES ;D

nu var det ett tag sen jag skrev..

Men jag klarade iallafall körkortet :D
...ska kolla på bil idag, så förhoppningsvis åker jag bil till jobbet i helgen =D
skönt att få komma hem sådär 1 timme tidigare än i vanliga fall och kanske kan få sova lite innan det blir skolan igen,,
numera jobbar jag måndagar, tisdagar, lördagar och söndagar. Det är lite slitigt, men hur låter typ 6 800kr extra varje månad? ;)

nu ska jag skriva en tråkig engelska uppsats som tydligen bara kan förbättras hur mycket man än skriver på den :P hon blir aldrig nöjd, man ska skriva en artikel om 3 uppfinningar på 1900-talet, tjena! like vadå???

På onsdag sätter vi igång med projektarbetet, jag och Dasken ska cykla till Stockholm x] det kommer gå finfint, jag tror det kan vara en bra idé att slänga in nåt med typ cheseeburgare i det hela, så man får lite touch :P



/d,

Inga kommentarer: